vrijdag 9 januari 2009

Ding 1, 2 en 3

Ik kom nu pas tot de ontdekking dat ik inmiddels drie dingen heb gedaan, maar ze niet als zodanig heb benoemd. Bij deze dan. Ik hoop maar dat ik er in het vervolg niet zo'n rommeltje van maak. Inmiddels heb ik ook uitgevonden hoe ik andere blogs moet volgen. Deze heb ik aan mijn blog toegevoegd. Ook het sjabloon van mijn blog heb ik aangepast. Ik denk dat dit sjabloon beter bij de naam groenplaats past.
Voor de bibliotheek zou het werken met blogs kunnen worden gebruikt voor projectmatige zaken. Om niet alleen de eigen gedachtenspinsels op een rij te hebben, maar deze ook te delen met andere deelnemers van het project.

2 opmerkingen:

  1. Het is niet zo erg om de dingen niet te benoemen, maar je blogs zijn dan wel makkelijker terug te vinden! Leuk he? Zo'n blog bijhouden. Een fijne uitlaatklep (is dit een normaal Nederlands woord???).

    Vanaf 22 januari geven we wekelijks dingen vrij. Ben benieuwd naar je reactie op de andere 'dingen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke weblog. Er valt veel te zien en te lachen (filmpjes). Ik geloof dat ik ook nog maar eens aan mijn eigen blog moet gaan sleutelen. Leuk vind ik dit, bijna net zo leuk als de krakercompetitie!!

    BeantwoordenVerwijderen