woensdag 7 januari 2009

Het begin van groenplaats / Ontdekoefening 1

Zo, eerst even voorstellen.

Dit ben ik en ik heb zojuist een blog aangemaakt. Wat een naam: groenplaats. Hoe verzin je het.

Groentje op de groenplaats. Wie ik ben kunnen de deelnemers van deze cursus wel raden. Op de middelbare school ben ik vaak groentje genoemd, zelfs door leraren. En thuis, als er een spelletje wordt gedaan moet ik altijd met de groene pion spelen.


Ik ben heel benieuwd wat ik allemaal met deze blog kan doen. Zoals je ziet heb ik me voorgesteld d.m.v. een gegoogeld plaatje.

Ook heb ik op YouTube gezocht naar een andere groenplaats. Tot mijn verbazing herkende ik het plein waarop ik in de afgelopen herfstvakantie zelf nog stond. Nooit geweten dat dat zo heet.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Richtje,
    Een leuke en herkenbare naam voor je blog! Deze afbeelding kunnen we ook wel in het Smoelenboek gebruiken...

    Leuk he, wat je allemaal kunt Googlen en wat er te vinden is op YouTUbe!

    Succes met de 23dingen. Je start is in ieder geval goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke filmpjes. Dat ga ik ook eens proberen. En ja die kinderen. Je telt nu vast weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen