zaterdag 31 januari 2009

"Mooie blouse" - Even tussen (de dingen) door

Het volgende wilde ik de SBMF-bloggers niet onthouden. Al een paar jaar geleden hoorde ik op de radio een liedje getiteld: "Mooie blouse". Ik vond het een prachtig liedje, maar ik vergat het ook weer. Als ik af en toe aan het liedje moest denken maakten mijn gedachten gelijk een link naar aan onze bedrijfkleding, die er toen nog niet zo geweldig uitzag. Vandaag moest ik werken en gestoken in een 'mooiere blouse' heb ik het liedje eindelijk opgezocht. Misschien weten jullie het allang, maar het is van Kasper van Kooten. En geniet ervan.

2 opmerkingen:

  1. mooi liedje inderdaad!

    groetjes franka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, grappig, Richtje!
    Het is mooi gelukt, he? Het filmpje rechtstreeks in de blog.

    Groeten, Hinke

    BeantwoordenVerwijderen