zaterdag 28 maart 2009

Ding 12 - Spelen in de zandbak

Vandaag eindelijk tijd gevonden voor het volgende ding. Het gaat nu snel! En tot mijn schrik stonden de Dingen 13, 14, 15 en 16 er ook wel weer op! Maar nu eerst gespeeld in de zandbak.
In de 23 Dingen wiki heb ik een pagina over een favoriet toegevoegd: namelijk Favoriete taal. En dat is natuurlijk de Franse taal. Foto's invoegen bij het artikel lukte me niet zo 1, 2, 3. Vandaar maar een slideshowtje erin gezet d.m.v. het invoegen van een Plug in. Dat werkt heel grappig. Bij Favoriete weblogs heb ik mijn weblog nog toegevoegd.
Ook in Wetpaint heb ik een artikeltje gemaakt. Een weetje (verwijzing naar Wikipedia) en een nieuwtje over 'Groenplaats'. Iets toevoegen aan Wetpaint had heel wat voeten in de aarde. Het ging heel langzaam, maar dat kan heel goed liggen aan mijn inmiddels al bejaarde laptopje. (Mijn laptopje heeft de voor laptops AOW-gerechtigde leeftijd wel bereikt, maar vindt het niet erg door te werken).

1 opmerking:

  1. Haha, weet je dat jij echt goed bent in het schrijven van blogs? Je schrijft echt goed: leesbaar, humor, leuke schrijfstijl! Mooie blogs!

    Ga inderdaad een beetje de planning in de gaten houden (zie ook tab agenda op de website 23dingen/ sbmf), zodat je straks niet alles in een keer hoeft te doen.

    BeantwoordenVerwijderen