donderdag 26 februari 2009

Ding 8 - Online plaatjes bewerken















Heel leuk allemaal!
De krant rechtsboven geeft wel goed mijn mening over de cursus weer. Deze mogelijkheid heb ik geloof ik ergens in het generatorblog gevonden. Ik weet het al niet meer, want er zijn wel heel veel mogelijkheden! De tijd verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Voor het bewerken van foto's heb ik gelukkig een proefpersoon gevonden. Mezelf had ik in mijn vorige bericht al genoeg toegetakeld.
Hier boven een aantal plaatjes van mijn jongste dochter.
(Haar heb ik wat beter behandeld). De foto's zijn bewerkt met Picnik (was ik al eerder tegengekomen), met Fotoaanpassen.nl (is ook heel gemakkelijk in gebruik) en met een programma uit Imagegenerator.
Meerdere plaatjes in een bericht plaatsen is wel een probleempje; je kunt de foto's niet goed zelf een plaats geven.

1 opmerking:

  1. Je creaties zijn geweldig...Leuk he, klooien met foto's en teksten...

    BeantwoordenVerwijderen