maandag 4 mei 2009

Dlng 18 - LibraryThing

Alweer een account aangemaakt: deze keer in LibraryThing. Vervolgens heb ik een paar titels van Franse boeken ingevoerd. De boekenkast met Franse boeken staat namelijk het dichtst bij mijn bureau. Van de titel die de meeste indruk op me heeft gemaakt (Les Bienveillantes van Jonathan Littel) heb ik een kleine recensie geschreven. (Dit boek is kortgeleden trouwens ook in de Nederlandse vertaling uitgekomen: De Welwillenden). Ook leuk die van andere mensen te lezen. Ook grappig dat de omslagen kunnen worden gewijzigd. Mijn (heel) kleine boekenverzameling op LibraryThing is via deze link te vinden. Als ik meer tijd heb (en dat zal niet het geval zijn voor deze cursus is afgelopen) ga ik denk ik wel meer boeken invoeren. Wat me nog het meest aansprak is de lijst met aanraders. Zo kom je nog eens op ideeën.
Nu op naar de bonus! De widget zit in de zijbalk van mijn blog! Het heeft wat tijd gekost! Achteraf bleek het heel eenvoudig. Altijd blijkt maar weer: Goed lezen!

1 opmerking:

  1. Haha, dat goed lezen heb ik destijds ook niet gedaan, want ik kreeg steeds maar geen afbeeldingen (omslagen) en heb het op een gegeven moment bij titels gelaten! Goed hoor dat het uiteindelijk gelukt is. Eenvoudig is het dnek ik toch niet, omdat meerdere 23dingen collega's tegen dit probleem aanlopen/liepen.

    BeantwoordenVerwijderen